W Polsce bardzo mocno góruje jedno z social mediów. Jest nim Facebook, który jest numerem jeden ze wszystkich dotychczasowych portali społecznościowych. Posiada on nie tylko największą bazę użytkowników, ale też i bardzo duży potencjał reklamowy i marketingowy dla firm o każdym rodzaju i każdej niszy. Serwis ten jest bardzo dynamiczną ów platformą — Często też wdrażane są tam nowe formaty i nowe działające bardziej uzupełniające algorytmy, które bardzo często się zmieniają. Ważne też zrozumieniem działania reklamy na takowej platformie, by przejść do jej skutecznego działania. Nieustanny rozwoju maksymalizacji zysków przez całą platformę, często algorytmy nie przyjmują starych kampanii reklamowych, dlatego, też, aby tworzyć odpowiednie i skuteczne reklamy na Facebooku trzeba cały czas zawierać to nowe informacje i uczyć się takiej reklamy. Dlatego, też dzisiaj powiemy Ci jak tak naprawdę stworzyć już odpowiednią i skuteczną reklamę na Facebooku.
Porada numer 1: Twórz kampanie, które są krótkoterminowe i mają one zawarte odpowiednie i konkretne cele działania.
Platforma Facebook pozwala już na takowe wybranie jednego z takich ów pięciu celów dla naszej kampanii reklamowej. Jakie są do wyboru?
1. Konwersja.
2. Polubienie.
3. Linki do stron zewnętrznych.
4. Wyświetlenie zdjęcia, czy też nagrania.
5. Zaangażowanie dla konkretnego danego posta w promocji.
Wybór działania jest tak naprawdę jedną z najważniejszych opcji do ów działań marketingowych dlaczego? Dlatego, że przekłada się on na takowy proces funkcjonalności algorytmu na Facebooku, który jest odpowiedzialny za cały zasięg takowej reklamy, a też, w jaki sposób zacznie ją wyświetlać odpowiedniej ilości osób.
Porada numer 2: Automatyczna optymalizacja nie jest tak naprawdę idealnym wyborem.
Pamiętaj, że chcąc, stworzyć reklamę warto, samemu wszystko optymalizować i wybrać odpowiednią grupę docelową. Automatyczna optymalizacja rzadko kiedy sprawdzi się idealnie do każdego wyboru danej reklamy. Niestety, ale automatyczna reklama na Facebooku jest skierowana do osób, które posiadają bardzo dużą kwotę, którą mogą przeznaczyć na takowy o to cel.
Porada numer 3: Istnieje możliwość korelacji między celem a tworzeniem kampanii z wielkością grupy targetowej.
Wiele osób nie wie, ale aby uzyskać bardzo wysokie zainteresowanie, jak i zaangażowanie wobec Twojej treści w trakcie takowej promocji. Musi być ona bardzo dokładnie określona swoją demografią całkowitą i docelową. Kieruj tak takowe kampanie, aby jej wielkość pozwala na zrealizowanie treści i celów, które były już założone na daną kampanię reklamową.
Porada numer 4: Każde miejsce, w którym chcesz, zamieścić takową reklamę musi, pojawić się w osobno prowadzonej kampanii reklamowej.
Wiele osób o tym zapomina albo też i nie jest tego świadoma, ale każde miejsce, które chcemy, dotrzeć do klientów powinna, zostać stworzona w osobnej kampanii reklamowej, czyli:
1. Tablica na komputerze.
2. Tablica na urządzeniu mobilnym.
Uważam, że reklama na facebooku ma ogromny potencjał. Warto przetestować!