Wymyślenie budżetu marketingowego może być trudnym zadaniem, ale podzielenie go pomiędzy różne platformy i kampanie może być jeszcze trudniejsze.
Jeśli inwestujesz więcej w jedną platformę, oznacza to, że prawdopodobnie zabierasz ją z innej. Dokonywanie właściwych wyborów w zakresie alokacji budżetu może mieć kluczowe znaczenie dla ogólnego sukcesu marketingowego.
Inwestuj w Google ADS – naprawdę warto!
Jedną z najlepszych rzeczy w Google Ads jest to, że wyniki są dość natychmiastowe. Wszystko, co musisz zrobić, to skonfigurować kampanię, wprowadź docelowe słowa kluczowe, wybierz swój dzienny budżet, utwórz komunikaty reklamowe i jesteś dobry, aby przejść.
Możesz potencjalnie generować sprzedaż z kampanii w dniu, w którym ją uruchomisz. Google ADS harmonizuje konkurencję. Podczas gdy większe firmy z większymi budżetami mogą osiągnąć więcej horyzontalnie z Google Ads, mała firma może zamiast tego skorzystać z bardzo ukierunkowanych nisz. Nie reklamowanie się w Google Ads najprawdopodobniej zaszkodzi Ci bardziej niż mogłoby się wydawać.
Nawet jeśli osiągasz dużą ilość ruchu organicznego, reklamy Twojego konkurenta na tych słowach kluczowych cennych dla Ciebie może zmniejszyć ogólny ruch, który zyskujesz z wyników wyszukiwania. Szczególnie na słowach kluczowych o najwyższej intencji, jak w przypadku zakupów online, odwiedzający mają wiele opcji do wyboru, zanim dotrą do wyników organicznych. Ale odwróćmy to w drugą stronę: możesz zrobić to samo, umożliwiając konkurowanie z uznanymi markami i firmami, które mają już szeroką rozpoznawalność marki w wynikach wyszukiwania i poza nimi. Dzięki Google Ads możesz reklamować się lokalnie, aby zmaksymalizować ruch do swojej firmy w najbardziej opłacalnych momentach lub zwiększyć lokalną świadomość marki.
Reklama w odpowiednim czasie, gdy klienci szukają czegoś, co sprzedajesz, zwiększy Twoją sprzedaż lokalnie dramatycznie. Lokalne wyszukiwanie ma wysoką intencję zakupu, zwłaszcza dla słów kluczowych związanych z usługami, ponieważ klienci szukają spełnienia potrzeby w pobliżu przy minimalnym wysiłku.
źródło: https://topmarketing.pl/ – portal o marketingu i finansach