Czy wiesz, że w danym roku 2021/2022 to TikTok jest tą jedną z najbardziej popularnych, według nastolatków aplikacją na świecie? Co za tą informacją idzie? Idzie to, że warto zacząć swój marketing też na tej o to aplikacji. Podczas roku 2019 została ona pobrana ponad 150 milionów razy, co za tym idzie? Mnóstwo osób siedzi dziennie na tym social media. Dlatego, też warto zacząć promować swoją markę i swoją twarz na tym portalu społecznościowym.
Influencer marketing jest to tak naprawdę jedna z tych najszybciej rozwijających się metod, które pozwalają na szybkie pozyskiwanie klientów online. Jego jedną z najważniejszych zalet jest to, że jest o wiele niższy koszt w wypadku innych dodatkowych form reklamowych, by zacząć docierać do potencjalnych to klientów do Twojego biznesu. Wynika to, też z tego, że takowi influencerzy docierają do bardzo precyzyjnej i określonej grupy za pomocą kreatywnych treści, które wywierają, wpływ na takowe opinie, a nawet bardzo mocno zaczyna, to decydować o zakupie.
Czy warto zacząć prowadzić działania influencer-marketing na tym portalu społecznościowym?
Jak pokazują wszystkie wyniki badań, które zostały zrealizowane przez taką to agencję marketingu GetHero, zaangażowanie użytkowników całego TikToka jest bardzo wysokie. Społeczność tej aplikacji i platformy bardzo mocno charakteryzuje się o wiele większą lojalnością wobec innych aplikacji. Społeczność tam jest o wiele wierniejsza i aktywniejsza. Są to osoby, często korzystające z TikToka. Co jest tak naprawdę ciekawe, aż ponad 71 proc użytkowników tej ów platformy obserwuje ponad 100 tiktokterów, a 44 procent z tych osób śledzi na platformie ponad 200 osób. Zjawisko takie ma olbrzymie naprawdę bardzo duży wpływ na takowy wzrost popularności, każdego twórcy. Dlatego, też tak ważnym elementem jest na wprowadzenie takowego to influencer-marketing do swoich kampanii reklamowych.
Zalety tego działania.
Zalet jest naprawdę dużo, ale wymienimy tylko, te, które są najważniejsze do prowadzenia takiej o to kampanii reklamowej.
– Większy zasięg.
– Tańsza opcja marketingu.
– Szybka reakcja odbiorców.
– Wiele możliwości.
– Niska cena na dobre efekty.
– Lojalna publika.
– Większa szansa na sprzedaż produktów, czy też usług.